Bring on the Night [DVD] [Import]
【まとめ買いフェア開催中】よりどり2点以上で5%OFF
アウトドア用品、ファッション、食品・飲料、母の日ギフト、父の日ギフト関連商品など、10万点を超える対象アイテムからよりどり2点以上で5%OFF。 セール会場はこちら
この商品をチェックした人はこんな商品もチェックしています
ページ 1 以下のうち 1 最初から観るページ 1 以下のうち 1
商品の説明
New And Sealed !!! European zone (Region 2)
登録情報
- アスペクト比 : 1.33:1
- メーカーにより製造中止になりました : いいえ
- 言語 : 英語
- 製品サイズ : 19.05 x 1.78 x 13.72 cm; 118.78 g
- EAN : 0602498804285
- 商品モデル番号 : 6 5 09880428
- 監督 : Michael Apted
- メディア形式 : DTS Stereo, オリジナルレコーディングのリマスター, AC-3, ワイドスクリーン, 復旧済み, ドルビー
- 出演 : Miles A. Copeland III, Omar Hakim, Darryl Jones, Kenny Kirkland, Branford Marsalis
- 言語 : 無条件 (Dolby Digital 5.1), 英語 (Dolby Digital 5.1), 英語 (DTS), 英語 (Dolby Digital 2.0)
- 販売元 : A&M
- ASIN : B0007VCZ50
- 脚本 : Michael Apted
- ディスク枚数 : 1
- Amazon 売れ筋ランキング: - 166,770位DVD (DVDの売れ筋ランキングを見る)
- - 2,396位海外のロックDVD
- カスタマーレビュー:
-
トップレビュー
上位レビュー、対象国: 日本
レビューのフィルタリング中に問題が発生しました。後でもう一度試してください。
2018年1月12日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
昔LDで持っていたが、もう一度見たくて購入した。傑作DVD。
2017年6月24日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
STINGの違う面が見れて良かった☆出産シーンまで出てきたのはビックリ!その時生まれたジョー・サムナーが、今年の来日ライブの前座を務めるほどのミュージシャンに・・・感動のライブでした。
2005年3月28日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
これははっきり言って最高です。文句ないです。
別にロックとジャズの融合だとか、よいミュージシャンが演奏しているとか、
そんなことを超越してただただひたすら「カッコイイ」のです。
ポピュラー音楽の真骨頂。一家に一枚。音楽スキなら一度はヨイヨイ。
です。
とかくスティングというとスマート&クレバーなイメージですが、
たかだかジャズ好きの悪ガキです。いや、おっさんです。
アメリカ趣味に走っていいのはクラプトンぐらいです。
ヨーロッパ人ということを思い出してこの頃のように、
スカしたライブ&アルバムを作ってほしいと思います。
今のスティングはこんなにかっこよくないので、
★4つです~。
別にロックとジャズの融合だとか、よいミュージシャンが演奏しているとか、
そんなことを超越してただただひたすら「カッコイイ」のです。
ポピュラー音楽の真骨頂。一家に一枚。音楽スキなら一度はヨイヨイ。
です。
とかくスティングというとスマート&クレバーなイメージですが、
たかだかジャズ好きの悪ガキです。いや、おっさんです。
アメリカ趣味に走っていいのはクラプトンぐらいです。
ヨーロッパ人ということを思い出してこの頃のように、
スカしたライブ&アルバムを作ってほしいと思います。
今のスティングはこんなにかっこよくないので、
★4つです~。
2013年4月4日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
I was able to obtain it as requested. Thank you very much.
2014年9月8日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
ファンなら喜ぶでしょうか…
音楽は良いし好き(^_^)
映像はどうしても飽きてしまいがち…
音楽だけでも聴けたら良いのに…
音楽は良いし好き(^_^)
映像はどうしても飽きてしまいがち…
音楽だけでも聴けたら良いのに…
2013年8月10日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
皆さん書かれておられますようにこの手のドキュメンタリーでは最高峰の出来だと思います。(個人的にはU2の「RATTLE & HUM」と双璧)。ポリスを解散して「ブルータートルの夢」というソロアルバムを出すのですがこれがなかなかなんというかそれまでロックばかり聞いていた当時ではかなり斬新なサウンドに聞こえた。「えっちょっと違うやん。これってロック?ジャズみたい」という今から考えたら幼稚な感想からこのCDのとっかかりが始まった。そうこうしているうちにこのDVD(当時がビデオ)をレンタルしてきて見て、正直サポートのメンバーが腕達者すぎてぶっ飛んだ思い出があります。こういう人たちって何者?なのかと思った。
後半のライブもいいですが前半の曲を作っていく作業にあたるシーンもなかなかいい出来でして。繰り返しますが、いわゆるこの手(単純なライブものでなくアーティストの中身がうかがえるところもあるもの)のDVDとしては最高水準です。
その後の活躍を知っているから当然ですがこの”STING”という人物、只者ではなかったですね。
後半のライブもいいですが前半の曲を作っていく作業にあたるシーンもなかなかいい出来でして。繰り返しますが、いわゆるこの手(単純なライブものでなくアーティストの中身がうかがえるところもあるもの)のDVDとしては最高水準です。
その後の活躍を知っているから当然ですがこの”STING”という人物、只者ではなかったですね。
2014年3月31日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
コンディションが凄く良い商品でした。
以前から欲しかったDVDが手に入り良かったです。
ありがとうございました。
以前から欲しかったDVDが手に入り良かったです。
ありがとうございました。
2007年5月5日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
その昔「ブルータートルの夢」というタイトルで
劇場公開(レイトショーのみ)されたドキュメンタリー。
スティングが初めてのソロアルバムを製作する過程を
追っていて、バンドのリハーサルやコンサートを、
すぐ近くで見てる気分にされられます。
欲を言えばコンサートのシーンがもっと多いといいのですが
ライブDVDではないので我慢しましょう。
ビデオは持ってるけどDVDは買いそびれていたので
嬉しい廉価版再発売です!
劇場公開(レイトショーのみ)されたドキュメンタリー。
スティングが初めてのソロアルバムを製作する過程を
追っていて、バンドのリハーサルやコンサートを、
すぐ近くで見てる気分にされられます。
欲を言えばコンサートのシーンがもっと多いといいのですが
ライブDVDではないので我慢しましょう。
ビデオは持ってるけどDVDは買いそびれていたので
嬉しい廉価版再発売です!
他の国からのトップレビュー
A.S.
5つ星のうち5.0
Great band, great movie
2020年5月9日にドイツでレビュー済みAmazonで購入
Such a great film about an even greater band. It‘s so much fun watching those musicians playing together and having a lot of fun. When watching the movie at some point you begin to feel like you yourself are a member of the band. The camera shows all those little smiles and glances between the bandmembers which also show how their relationships grow throughout the movie. I think I‘ve hardly ever seen a band with such great coordination and sense of rhythm and I could watch it a thousand times just to analyse their fascinating playing.
Gianluca Guadrini
5つ星のうち5.0
Bello
2019年8月19日にイタリアでレビュー済みAmazonで購入
Bello
denis deslauriers
5つ星のうち5.0
It aińt bad at all
2015年3月28日にカナダでレビュー済みAmazonで購入
I think if I am not wrong thé first solo album of sting and in thé interview he gives thé reason of that album wich is an essay with some black musicians that have some jazz back ground. It aińt bad at all.It is film in a castle rent for practice and you see Sting present on thé birth of is first son. Plus other extras..
pheebs
5つ星のうち5.0
Great !
2013年4月1日にフランスでレビュー済みAmazonで購入
It was a pleasure to see this film again, some 25 years after the first release.
The dvd was in a perfect state and perfect quality.
The dvd was in a perfect state and perfect quality.
sand-da-man
5つ星のうち5.0
This is where it all started
2005年5月16日にアメリカ合衆国でレビュー済みAmazonで購入
It is about time that this ground-breaking video finally made it to DVD, making it even more of an audio and video treasure. I can still remember the first time I saw the special on A & E almost 20 years ago. I had lost track of Sting and his wanderings after he had left the Police, and wasn't quite sure I wanted to find him anyway given the negative publicity (and my own disappointment) surrounding his departure from what is still regarded as one of the best rock groups of all time. Unsuspecting, while lounging on my back porch I flipped through the cable channels and stumbled onto the program as it had just begun. For the next 2 hours I became mesmerized.
The project was an unprecedented undertaking at the time, recording a band not only in live concert but through the whole process from inception to rehearsal to performance. The concept was as risky as it was revolutionary, especially for Sting who had everything to lose by not only gambling on a solo project, but by making this effort so accessible in such a unique manner to the viewing public. In its form and feature, it was also a prototype for what would become "reality" TV, long before there was such a category.
Beginning with location shots of the band in rehearsal at a French castle just outside Paris, we get an impressive portrait of Sting shaping a new musical ensemble: he lays out the rudimentary form of his original compositions, then brings them to life, gently but confidently directing his very talented charges, mostly accomplished African-American jazz players, through the complex arrangements, allowing for their contributions along the way. What becomes abundantly obvious, beyond his now-and-again reserve and arrogance, is Sting's finely-tuned sense of artistic expression, complemented by his technical knowledge of the medium. He knows what he wants and how to articulate it. In addition to the picture of music and musicians coming together, there are unpredictable and insightful interviews with Sting and other members of the band spliced strategically into the body of the video. Apted's editing is excellent in these instances and rather spectacular overall. At times he even synthesizes the scenes from the concert performance of a song with those at practice, the two segments pieced together as one without missing a note or beat. We also are provided usually unseen glimpses of the band's manager, Miles Copeland, ensuring that peace reigns among the musicians while securing the preparations and publicity for their debut. We are fortunately not subjected to tantrums, petty arguments or catty exchanges, so typical of today's reality TV content, but we do see banter among the members and several spontaneous moments. The camera also, perhaps dubiously, follows Trudy, Sting's wife, to the hospital where we witness her giving birth to their son Jake. The event actually occurred while this was being made, and it is still part of the footage.
The "Bring On the Night" video culminates in the live concert. Not surprisingly, despite playing unfamiliar music with an unorthodox mix of instrumentalists in front of an SRO French (that's non-English) audience in Paris, Sting brings the house down. The finished songs are both well-polished and exciting as is their performance, which is near flawless. He finishes the evening with an encore of a few selected Police songs, including "Message In a Bottle" which he sings alone on stage - while final credits roll. The show removed any lingering doubts in my mind, low those many years ago, that the lad from Newcastle is indeed a musical genius. Now in this digitized format, it sounds and looks better than ever and is as inspiring as it was two decades before.
The project was an unprecedented undertaking at the time, recording a band not only in live concert but through the whole process from inception to rehearsal to performance. The concept was as risky as it was revolutionary, especially for Sting who had everything to lose by not only gambling on a solo project, but by making this effort so accessible in such a unique manner to the viewing public. In its form and feature, it was also a prototype for what would become "reality" TV, long before there was such a category.
Beginning with location shots of the band in rehearsal at a French castle just outside Paris, we get an impressive portrait of Sting shaping a new musical ensemble: he lays out the rudimentary form of his original compositions, then brings them to life, gently but confidently directing his very talented charges, mostly accomplished African-American jazz players, through the complex arrangements, allowing for their contributions along the way. What becomes abundantly obvious, beyond his now-and-again reserve and arrogance, is Sting's finely-tuned sense of artistic expression, complemented by his technical knowledge of the medium. He knows what he wants and how to articulate it. In addition to the picture of music and musicians coming together, there are unpredictable and insightful interviews with Sting and other members of the band spliced strategically into the body of the video. Apted's editing is excellent in these instances and rather spectacular overall. At times he even synthesizes the scenes from the concert performance of a song with those at practice, the two segments pieced together as one without missing a note or beat. We also are provided usually unseen glimpses of the band's manager, Miles Copeland, ensuring that peace reigns among the musicians while securing the preparations and publicity for their debut. We are fortunately not subjected to tantrums, petty arguments or catty exchanges, so typical of today's reality TV content, but we do see banter among the members and several spontaneous moments. The camera also, perhaps dubiously, follows Trudy, Sting's wife, to the hospital where we witness her giving birth to their son Jake. The event actually occurred while this was being made, and it is still part of the footage.
The "Bring On the Night" video culminates in the live concert. Not surprisingly, despite playing unfamiliar music with an unorthodox mix of instrumentalists in front of an SRO French (that's non-English) audience in Paris, Sting brings the house down. The finished songs are both well-polished and exciting as is their performance, which is near flawless. He finishes the evening with an encore of a few selected Police songs, including "Message In a Bottle" which he sings alone on stage - while final credits roll. The show removed any lingering doubts in my mind, low those many years ago, that the lad from Newcastle is indeed a musical genius. Now in this digitized format, it sounds and looks better than ever and is as inspiring as it was two decades before.